✉️ jsem@adamwojnar.cz     📞 +420 737 671 099

Dá se v dnešní době začít YouTube nebo podcast a mít sledovanost?

MÁ SMYSL ZAČÍNAT SVŮJ VLASTNÍ YOUTUBE KANÁL NEBO PODCAST?

BUDE TO NĚKDO SLEDOVAT? VŠUDE JE TOHO UŽ HODNĚ. NIKDO NEMÁ ČAS. NEBUDE NA TO NIKDO KOUKAT. NEBUDE TO NIKDO POSLOUCHAT. HODNĚ ÚSILÍ A NIC Z TOHO.

Všeho je hodně, podcasty se na vás valí odevšud, to samé YouTube videa a hlavně živé webináře a různé druhy živých přenosů. Nestačím to sledovat. Své soukromí si střežím a nesleduji nic online, pokud nemám vyloženě na to vymezený čas a téma není to, co teď řeším.

Jen z nudy nesleduji online nic. Musel bych mít hlavu jako slon. To ale neznamená, že ani dnes nemůže někdo rozjet svůj kanál a být v něm úspěšný. Nemusí mít za hosty celebrity nebo dělat něco pro masové publikum a nebo něco výstředního. Je stále mnoho místa pro kvalitní obsah, videa, podcasty, blog.

Dá se tedy začít nový YouTube kanál nebo použít nějakou ze sociálních síti k propagaci toho, co chci sdělit?

Krátká odpověď zní ano, dlouhá odpověď je:

….chce to uchopit za správný konec a zkombinovat více věcí dohromady: 👉 YouTube kanál 👉 podcast 👉 různé články a mix videí na soc. médiích 👉 blog na webu 👉 sběr e-mailů 👉 e-mail marketing s hodnotným obsahem 👉 placená reklama …..tvorba komunity.

Ještě pár let nazpět byl YouTube jednodušší než je dnes Ještě pár měsíců nazpět byl podcast jednodušší než je dnes Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter…

Prostor se zaplňuje a zůstat mohou jen ti, kdo do toho šli na sto procent. Polovičatosti se neodpouští v době, kdy je na dané platformě provoz vyšší než na jejím zrodu.

Verdikt: kdo nedělá vše z výše uvedeného, nevidím možnost prorazit.