Strategie Škoda Auta a jak stanovovat ceny – Robert Němec

Robert Němec je ikonou marketingu u nás. Jeho strategická reklamní agentura robertnemec.com sídlí v Brně, ale působí po celé České republice. Jak se Robert dostal k podnikání v době nezletilosti, dozvíte se v předešlém našem natáčení (omlouváme se za horší kvalitu zvuku).

V tomto rozhovoru se dozvíš o těchto dvou tématech: Dnes se budeme zabývat marketingem. Témata rozhovoru jsou:

1) Můj kamarád se chlubil tím, jak je Škodovka oblíbené auto v zahraničí, zejména pak ve Švýcarsku. Je to správně, že je oblíbená v jedné z nejbohatších zemí Evropy?

2) Jak správně experimentovat s cenou svého výrobku, aby výrobek byl co nejvíce ziskový a firmě neunikaly příjmy? Na tyto následující témata se můžeš těšit v dalších videích rozhovoru s Robertem Němcem.

3) V průměru 80 % investic do marketingu, včetně reklamy, je vyhozených z okna. 80% nikoli 50%. I se všemi daty, která máme k dispozici.

4) Co je špatné na větě “snažíme se maximalizovat zisky klienta”? 5) Není e-mail marketing už za svým zenitem, nebo se ho mají firmy držet? 6) 14 pracovních pozic v agentuře robertnemec.com.

Více o pozicích zde: https://robertnemec.com/digitalni-agentura/prace-volna-mista/

Naučím vás nakupovat investiční byty se ziskem

📌 Přes 60 % investorů je v trhu náhodou (dědictví, rozvod, nemohou prodat při stěhování…).

📌 Maximálně 5 % investorů se realitami živí a vydělávají poměrně vysoký pasivní příjem.

📌 Průměrný český investor vlastní 1 až 2 investiční nemovitosti (nejčastěji byt nebo pozemek).

Změňte to díky jednoduchému a ověřenému postupu zdarma!

Ano, mám zájem stát se investorem, který opravdu vydělává.