Absolvovali jste investiční kurzy, přečetli 100 knih, zhlédli stovky videí od realitních mogulů a expertu a byli na 20 workshopech a seminářích. Stalo vas to mnoho peněz, energie a casu. Dokonce jste provedli akci. Počítáte ROI, mate v tabulce 50 bytu na porovnání. Byli jste dokonce na 10 prohlídkách. Možná, opravdu možná jste udělali 1. nakup investičního bytu s návratnosti 12 % před třemi lety.
Jenomže stale mate málo peněz. Nízké příjmy. Chcete lepší bydleni, lepší dovolené, kvalitnější pozemek pro svůj dum. Když se vám pokazí auto, oprava stoji 20 tis a k tomu ještě kupujete v jednom roce sadu letních i zimních gum zároveň, navíc manželka otěhotněla, chcete to resit bez přemýšleni, ze se musíte hodne uskromnit někde jinde. Říkáte si: “V čem je zakopaný pes? Co dělám špatně?”
Plně si uvědomujete, že stale nejste tam, kde chcete byt. Od první knížky Roberta Kiyosakiho uběhlo už 7 let. Navíc vám odejde iphone a misto nového kupujete dva roky starý typ, nebo koupíte jinou značku o polovinu levnější. Omlouváte si to, říkáte si: “Já to stejně nepotřebuju, je to předražené”. Vas přece nějaká americká hloupá společnost neobalamutí. Víte svoje. At táhnou k čertu. Předražené zboží. Ani to nove BMW přece není, co jste si v 15 letech myslel ze je. Staci ojeta Octavie. Hlavně byt nohama na zemi, zdraví a nakonec peníze stejně nepřinášejí štěstí.
Co se deje? Chybí odhodlání? Špatná genetika? Blba doba? Nebo za to, ze jste silně polevili ze svých požadavků a svých snu mohou rodiče?
NE!
Řeknu vám proč to tak je: přistupujete k tomu, co chcete, tak jako jste přistupovali ke všemu předtím = průměrná akce = průměrný výsledek nebo spíš žádný výsledek.
Povím vám o 4 druzích akce, které lidé dělají. Zcela určitě i vy. Ja jsem tady take viníkem. Nejste v tom zdaleka sami. Ti, co o tom nemluví, to jen lepe zastírají. Jsou mistři přetvářky. Pouze jeden druh akce vám splní, co v životě chcete. Splní vám to, co vás učí knížky nebo co jste slyšeli na seminářích. Jen jeden druh akce. Zbytek je k ničemu.
Nedělají nic, nereaguji. Koukají a sledují. Do hlavy se jim dostává materiál někoho jiného. Přijímají informace a poznatky z příběhů jiných lidí. Akceptují nebo neakceptují co slyší nebo vidí. Přežvýkají informace sem a tam a pak je nechají ležet na stole. Jako pes, který očmuchá svou kořist, jen aby zjistil, že je to kus klacku vypadající jako kostička.
Druhý druh akce: Stáhnou se do ústraní. Vyklidí pole. Vidí problém azachovají se obráceně, například si řeknou, že nemovitosti jsou pouze pro bohaté a úplně se stáhnou. Začnou pokračovat v tom, co dělali doposud. Vyhnou se věci, která je před nimi. Možná je znáte, protože jsou odpůrci nějaké značky, například Applu, když jsem už zmínil tuto firmu. Vše, co má spojitost s Applem, nesnáší. Bojují. Nesnášejí. Šíří nenávist vůči značce a výrobcích samotných. Hledají důvody, proč je výrobek špatný. Často jsou sarkastičtí. Nemusí jít o závist. To vůbec ne. Opravdu jim výrobky nemusí sedět. Výrobky se neshodují totiž s jejich hodnotami. Jen je nutné si uvědomit, že Energie je vydaná, jen je to jiným směrem.
Třetí: Průměrná akce. To je největší problém. Průměr je nejhorší. Nejvíce riskantní. Proč je průměr špatný? Tato akce je široce akceptována naší společnosti. V 8 hodin ráno v práci 5 dní v týdnu. Průměrná mzda. Průměrné auto. Průměrně velký dům nebo byt. Průměrná dovolené. To je výsledek průměrné akce. Proč je to špatně a je to nejriskantnější? U předešlých dvou druhů akce víme, že neděláme buď nic nebo jsme použili svoji aktivitu abychom se tomu úplně vyhnuli. Víme, že nic nedostaneme. Bohužel u tohoto třetího bodu si myslíme, že něco děláme, ale nikdy to nepřinese nadprůměrné výsledky. Jde přece o průměrnou akci, to je v rozporu s nadprůměrnými výsledky. Průměr je proto iluze, že vyvíjíme potřebnou práci k dosažení svého cíle. Není to pravda. Jen náš společnost plácá po zádech. Průměrná akce = průměrný výsledek, při nejlepším.
Masivní akce. Toto je jediná cesta, jak něčeho smysluplného docílit a mít nadprůměrné výsledky. Průměrný výsledek investování je co? Vlastnit jeden investiční byt, který nevydělává. Pouze informace v kurzu vám to nedoručí. Jen a pouze masivní akce vás k tomu dovede. Úspěch se neděje vám, úspěch se děje protože něco děláte, někde jste, někým jste. Máte vizi a jí podvolíte vše ostatní. Nic jiného. Pouze silné zaměření na jedinou věc, váš cíl, vás dovede k výsledkům, které jste si vysnili. Nic jiného. Žádný průměr, pouze masivní akce.
U všech 4 druhů akce vynakládáte energii, dokonce u toho, kdy neděláte nic. Také tam vynakládáte energii. Musíte se spokojit s tím, že nemáte to, co chcete. Musíte očmuchat kostičku. Musíte všem okolo vysvětlit, že jste lůzr. Hlavně sobě. Musíte vynahradit to co nemáte něčím jiným. Nebo si omluvit proč to nemáte. Pořád je tam akce. Energie je vynaložena.
Jak poznáte, že děláte masivní akci? Jak poznáte, že jdete správným směrem? Ostatní k vám začnou říkat, že jste blázen. Proč to děláte. Trávíte soboty neděle a přes týden po večerech tou danou věcí. Pořád na to myslíte a vykonáváte činnost. Jdete správným směrem. Cesta se zkracuje. Mají vás za blázna. Idiota. Možná jste Workoholici říkají vám, že by oni chtěli, ať pracujete pro ně, protože pracujete vehementně a usilovně. Nadprůměrnost je správné slovo, které slyšíte. To je vysoké nasazení.
Kritizovat budou pouze ti, kdo jsou v první, druhé a třetí skupině. Kdo jsou průměrní. Sami si před sebou vysvětluji, racionalizují, proč nedělají masivní akci a nechtějí aby jste jí dělali také. Vidí vás jako workoholika, blázna, jenomže to je pouze proto, že oni nikdy necítili masivní přitažlivost, který se skrývá za cílem, který dává člověku životní smysl. Neznají to. Nikdy jim to nevysvětlíte, Proto to ani nedělejte. Ztrácíte tím energii.
Tohle jsou znaky masivní akce. Posedlost!
Ještě jedna věc, masivní akce s sebou nese nové problémy, a novou úroveň problémů. Ne pouze více problémů stejného druhu. Ale celou novou úroveň, nový LEVEL!
Nejvíce dotazů dnes dostávám na zvýšení daní investičních nemovitostí. Chci, aby se daně zvýšili. Proč? Bude méně lidí v trhu. Méně konkurence. Více možností pro ty, kdo umí řešit problémy.
V roce 2011 jsem si dělal jeden online kurz u nás v Česku, stál 10 000 Kč. Jen proto, že jsem udělal masivní akci po absolvování kurzu, do několika měsíců jsem měl zajištěné klienty pro svůj byznys. Výdělek šel až nad 100 tisíc korun. 3 měsíce v řadě vyprodáno několik let v kuse. Předtím to byla katastrofa. Pouze masivní akce vede k nadprůměrným a výborným výsledkům. Jestli nejste odhodlaní vynaložit velké úsilí, vůbec se do toho nepouštějte.
Toto video je založeno na knížce 10X od autora a realitního magnáta Granta Cardone.
Myšlenky, které tady sdílím i v předešlých videích neznamenají, že jsem dokonalý a vše ovládám na jedničku. Jde o uspořádání mých vlastních myšlenek, odhalování, co funguje a také jak se osobně sám mohu zlepšovat. A když někdo další může být toho součástí a pomůže mu to, pak je to skvělé.
Adam Wojnar