Jednoduchá rada, jak zvýšit cenu nemovitosti a rychle ji prodat. A TO ÚPLNĚ ZDARMA.
Phil Spencer je docela velká britská mediální ikona, která pracuje s nemovitostmi v televizi. Phil přišel na to, jak opravdu navýšit cenu nemovitosti a jak zapůsobit na první dojem při prohlídce. Dejte nemovitosti jméno.
Ano, jméno. Moje kamarádka z Anglie, která si koupila auto se jménem, si auta cenila dokonce ještě po roce.
A možná ho přeplatila při nákupu, to nevím. Umím si představit, že to bude fungovat i s nemovitostmi. Jasně, neprodáte tak úplně vše za top cenu. Ale může to velmi pomoct, když je zákazník na vážkách.
Jestli vám nevadí dostávat od nájemníka britské libry místo českých korun, klikněte sem >>>
Britům funguje jméno ‚Crown Cottage‘ nebo jméno přizpůsobit oblasti, kde nemovitost nachází. Cenu to dokáže navýšit o £1.000 až £5.000. V kombinaci s home stagingem to může být slušný zabiják.
V Británii je normální procházet kolem vilek, nebo třeba komplexu s apartmány, které mají své jméno. Působí to potom přívětivěji a není to takové fádní, jako když má nemovitost pouze číslo popisné.
Jde o velmi jednoduchou věc, která vzbudí emoce u mnoha lidí, aniž by to sami vůbec zaregistrovali. Líbí se mi tato myšlenka.
Adam Wojnar